Hoe heb je Dokterswacht ervaren?
Wij doen er alles aan om goede zorg te leveren op een prettige en professionele manier. Toch kan het zijn dat je niet helemaal tevreden bent over de zorg. We horen graag wat jouw ervaring was, zodat we onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Wat doen we met jouw feedback?
In het geval van een klacht neemt onze klachtenfunctionaris contact met je op en probeert samen met jou tot een oplossing te komen. De klachtenfunctionaris:
- bespreekt met jou de klacht en geeft informatie en advies;
- bespreekt hoe de klacht het beste kan worden behandeld;
- bemiddelt tussen jou en degene over wie je ontevreden bent;
- informeert jou over verdere klachtenbehandelingsmogelijkheden als dat nodig is.
Suggesties voor verbetering of complimenten nemen we in behandeling. We geven je een terugkoppeling over wat we er mee hebben gedaan.
Jouw feedback behandelen we vertrouwelijk. We hebben geheimhoudingsplicht en gaan zorgvuldig om met jouw privacy. Als je jouw ervaring met ons deelt, machtig je daarmee de klachtenfunctionaris om je dossier in te zien als dat nodig is voor de afhandeling. In onze klachtenregeling staat gedetailleerd beschreven hoe we met klachten omgaan.